Genel Bilgi

Servis ve Bakım

Türkiye geneline yayılmış organizasyonumuz ile ne zaman ihtiyacınız olursa, aracınızı nereden almış olursanız olun, Birmot hizmet kalitesini yaşatmak için hazır bekliyoruz. İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Adana, Samsun ve Eskişehir’de hizmetinizdeyiz ve her geçen gün yeni yatırımlarla hizmet ağımızı daha da genişletiyoruz.


Çağrı Merkezimiz

Sektörümüzde ilk ve halen tek olan bir hizmetimiz de Çağrı Merkezimiz. 444 3 300 no’lu telefonumuzdan bize herzaman ulaşabilirsiniz. Müşteri Temsilcilerimiz sizlerden gelen talepleri; en kısa sürede, en doğru şekilde çözümlemek üzere çalışıyorlar. Kendilerinden tüm hizmetlerimiz hakkında bilgi alabilir, randevularınızı yapabilirsiniz. Ayrıca, her türlü şikayetiniz ve öneriniz için de arayabilirsiniz. Çağrı Merkezimize ulaşan her talebi, en etkin şekilde elektronik ortamda takip ediyoruz ve çözümlendiriyoruz. Çünkü işimizi çok ciddiye alıyoruz…

7 / 24 Hizmet Anlayışımız

Beklenmedik durumlarda da aynı hizmet standardı ile yanınızdayız. 7 gün 24 saat hizmet verebilen acil servis araçlarımız ile ihtiyaç duyduğunuzda size bir telefon kadar yakınız. Nerede, ne zaman ve hangi koşullarda olurlarsa olsun bizi arayabilirsiniz…

Randevu Sistemi

Zamana karşı yarıştığınızı biliyoruz. Bu yüzden, aracınızı söz verdiğimiz zaman teslim alıp, yine söz verdiğimiz zaman teslim ediyoruz… Servis işlemleri için resepsiyonistlerimiz vasıtası ile randevu alabilir, aracınızı beklemeden servislerimize bırakabilirsiniz. Randevu almak ise çok kolay, Çağrı Merkezimiz, websitemiz ya da doğrudan Şubelerimize telefon açarak randevunuzu alabilirsiniz.

Uzman ve Profesyonel Kadro

Konusunda tecrübeli ve uzman servis personelimiz, ana firmaların düzenli eğitimlerine sürekli katılmaktadır. Böylece, en güncel bilgilere haiz ekibimiz sayesinde aracınıza en iyi servis hizmeti garanti altına almış oluyoruz.

Şeffaflık

Tüm servis sürecimizde müşterilerimizi en doğru şekilde bilgilendiriyoruz. Aracın servise girişini, müşterimiz arzu ederse, interaktif serviste birlikte yapıyoruz. İhtiyaçları beraber belirliyoruz. Bakım esnasında ekstra bakım ihtiyaçları olduğunda ise müşterilerimiz ile irtibat kurup onay almadan işlem yapmıyoruz. Dolayısı ile Birmot’ta sürprizlerle karşılaşmıyorsunuz, aklınızda soru işareti bırakmıyoruz.

İnteraktif Servis Hizmeti

Servislerimizde gerçekleştirilen uygulamaların en başarılı örneklerinden biri de "İnteraktif Servis Hizmeti"miz. Interaktif Servis sırasında araç sahibi de, Servis Danışmanımız ile birlikte aracını inceliyor, değiştirilmesi gereken parçalara kendisi karar veriyor. İşe başlamadan önce tahmini bir fiyat çıkarılıyor. Her aşamada araç sahibine bilgi veriliyor. İnteraktif Servis, gerekli bakımın, yedek parça değişiminin, arıza teşhis ve performans testlerinin çok kısa süre içinde yapılmasını mümkün kılıyor.

Doğru Teşhis

Güncel eğitimleri ve derin tecrübeleri sayesinde Servis Danışmanlarımız, sorunları çabuk ve etkili bir şekilde teşhis edip tam zamanında çözüyor. Servisimize giren araçlara, ilk seferde doğru teşhis koyarak, etkin servis hizmeti sağlamayı hedefliyoruz.

Yüksek Teknoloji

Tüm yeni nesil araçlar, üst seviyede teknolojiye sahip ekipmanlarla donatılmıştır. Yüksek teknolojili araçlarınızın bakımı da özel uzmanlık ve ekipman gerektirmektedir. Basit hataların, önemli problemlere yol açabileceğini bildiğimizden, servislerimizde herzaman en güncel orjinal cihazları bulunduruyoruz. Amacımız, teknolojiyi sonuna kadar kullanıp, sıfır hata ile bakım yapmak.

Son Kontrol

Birmot olarak, 80 yıllık tecrübemiz ve kurumsa yapımız sayesinde etkin bir kalite kontrol sürecine sahibiz. Aracınızın bakımı yapıldıktan sonra, Kalite Kontrol Danışmanlarımız, yapılan işlemleri test ediyorlar. Ne olur ne olmaz gözden kaçan bir detay kalmaması için çalışıyorlar.

Size en yakın

Birmot Şubesi!

Size en yakın şubemiz için lütfen listeden bir il seçiniz...