Müşteri Deneyimi

Müşteri Deneyimi Birimi olarak siz müşterilerimizin, şirketimiz ve perakende satış / servis hizmetimizle ilgili her türlü talep ve beklentilerini yazılı olarak takip eder ve çözümleriz. Müşteri talep formuna işlenmiş talep ve beklentilerinizin belirlenen sürede sonuçlanması için gerekli takibi yapar ve süreç boyunca sizleri konuyla ilgili bilgilendiririz. Ayrıca yaptığımız düzenli anketlerle müşterilerimize vermiş olduğumuz hizmeti mükemmelleştirmenin yollarını ararız.

Birmot Müşteri Deneyimi Birimi olarak amacımız sizlerden gelen şikâyetleri çözmek değil, “Mutlak Müşteri Memnuniyetini” gerçekleştirerek sizlerden hiç şikayet almamak ve müşterilerimizin beklentilerinden asla taviz vermemektir.

İletişim formumuz üzerinden eleştiri ve önerilerinizi bizlere iletebilirsiniz.
 

Müşteri Başvuru Yönetim Politikamız

  • Sorularınız, talepleriniz ve eleştirileriniz için web sayfamız üzerinden iletişim formu aracılığı ile ve Pazartesi – Cumartesi 08:00 – 17:00 saatleri arasında iletişim merkezimizden (444 3 300) bize ulaşabilirsiniz.
  • Başvurularınızın alınmış olduğu bilgisi internet sitemizden belirlenmiş süreye göre verilmektedir.
  • Başvurularınız herhangi bir ücret almadan, adil, tarafsız ve eşit olarak değerlendirilmektedir.
  • Kişisel bilgileriniz kesinlikle hiçbir amaçla üçüncü şahıslarla paylaşılmamaktadır.
  • Şirket politikaları ile yasal uygulamalar çerçevesinde uygulanabilir çözümler sunmaya; ihtiyaçlarınızı karşılamaya ve haklarınızı her zaman korumaya özen göstermekteyiz.
  • Sorularınız, talepleriniz ve eleştirileriniz kayıt altına alınarak, çözüm önerileri ve alınan kararlar gerekçeleriyle açıklanır.
  • Sizlerden gelen her türlü geri bildirimi, ürün ve hizmetlerimizin kalitesi ve iş süreçlerimizin iyileştirmesini sağlayacak şekilde değerlendiriyor; mükemmeli hedefleyerek müşteri odaklı bir yaklaşım benimsiyoruz.